onsdag, januari 24, 2007

5 veckor redan!


De dagar det är dags för fotografering av kattungarna är jag glad över att det inte blev fem stycken som jag trodde från början. Det räcker så gott med tre! Allra enklast hade det ju varit om det bara varit en enda dock... ;)
Hyfsat ljus idag i alla fall så det blev trots allt ett par ok bilder. Inte av Holly dock, för maken till busunge har jag nog inte varit med om någon gång! Eller jo, hennes storasyster var exakt likadan. ;) Fick inte till ett enda skarpt foto av Holly idag trots ett flertal försök i omgångar. Men, men.. man ser väl förhoppningsvis ändå hur hon ser ut. Det är väl bara jag som är så oerhört kräsen med hur bilderna ser ut kanske. VILL ha en systemkamera! Ska bli otroligt skoj den dagen det kommer en sådan i huset, men det dröjer nog ett litet tag till iaf.

Bebisarna mår i alla fall toppen och de har börjat äta torrfoder vid sidan om kött och burkmat. Var ju lite smått nyfiken på om det dolde sig en Molly i den här kullen också, dvs om någon av dessa skulle vägra äta torrfoder. Molly har ju som sagt aldrig ätit en enda bit torrfoder och hon ser det inte som mat över huvud taget. Det är bara BARF och bra burkmat som går hem hos den damen. Kattungarna är väldigt förtjusta i lammhjärta, köttfärs och köttkross plus Mjau burkmat, men de tyckte att torrfoder och vatten var helt ok också. Skönt att de inte är kräsna ännu i alla fall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att du brukar läsa på min blogg. Man har ju faktiskt inte en aning om vilka som besöker den. Förutom "släkten" då. Men jag är nog lika dålig på att kommentera jag med. Har ju varit på denna sida förr utan att ha skrivit ett ord. Men nu så har jag gjort det. Å fin hemsida och fina katter och urgulliga kattungar har du.

Vildhjärtas sa...

Såååååå söta bebbar!
Hebbelelle... Han är ju helt enormt söt med sina öron! Gullungen!
kramisar från Malin