torsdag, november 30, 2006

Snart utställning!



Har precis badat två fetsvansar som poppade upp efter badet igår kväll. Både Molly och Tello var lite äckligt stela på vissa delar av svansen, som jag nog helt enkelt inte upptäckte innan badet igår. Testade med galltvål nu så får vi se om ett par timmar hur det ser ut. Jag hoppas att det blir ok så jag slipper slänga ner båda två i badkaret igen! Ser nu att Molly nog har tappat lite krage och skjortbröst sedan ovanstående bild togs för ca två veckor sedan. Det var ju lägligt... :/

Måste packa idag också. Har iaf påbörjat min lista över vad som ska med, men den är definitivt inte klar än och sedan återstår ju själva jobbet med att få ner allt i väskorna. Måste ner och handla lite Molly-mat inför helgen så inte hon svälter ihjäl. Får bli ett par påsar Sheba Pearl el liknande. Tello lär ju gladeligen smaska i sig av Mollys mat också, men äter ju trots allt torrfoder så det får bli hans bas i helgen.

Ser verkligen fram emot morgondagen och resten av helgen! :) Är glad om jag kommer hem med en Ex 2:a och en Ex placerad faktiskt, men skoj ska det iaf bli.

Hälsar lite extra till alla i KFIB... ;) Tjingeling vad vi är bra...

Inga kommentarer: