fredag, december 15, 2006

Snart dags...


Det var ett tag sedan.. ;)

ÄK-utställningen avklarades med finfina bedömningar och jag är nöjd med placeringarna också. En supertrevlig helg med mkt snack och skratt! Ser fram emot fler sådana helger nästa år med samma gäng. :)

Efter utställningen var det ngt virus som slog till och jag hamnade i sängläge ett par dagar. Kände mig riktigt dålig ett tag och tog en sväng inom akuten, men vem orkar vänta i 6 timmar... :/ Nu är jag dock ok igen, vilket känns så skönt!

Har gjort det mesta av julstädningen, får ta det i etapper dock för att orka med, men nu är det inte mkt kvar. Alla tomtar och grejer är på plats så nu är det bara julgranen och lite julblommor som fattas, men det blir nästa vecka. På fredagen dyker min pappa och mina tre småsyskon upp och stannar över jul. Ser verkligen fram emot det för vi brukar ha väldigt trevligt! :) Ska bara se om vi kan få fixat till ngt roligt, nytt spel i år...

För tillfället går jag mest och väntar på att Ginnys bebisar ska titta ut. 62 dagar idag så snart lär de väl visa sig. Ginny vaggar omkring som en anka och ser rätt besvärad ut av den där magen så jag tror nog att hon gärna vill ha det avklarat också. Det blir helt klart fler än en den här gången och min gissning på 5 st kvarstår fortfarande. Får väl se om ett par dagar om jag har rätt eller inte.. ;)

Nu ska jag fortsätta med städningen av köket...

2 kommentarer:

Lynxeyes-nfo sa...

Vi väntar, o väntar o lääängtar... jag o Possan... Ginny klämm nu... klääääääämm!!!!!!

Kramis!!

Anonym sa...

Spänningen verkar ju vara på topp... o det ska den väl vara oxå så här nära inpå... håller tummarna!!

Kram Lotta o huliganerna