måndag, oktober 09, 2006

Gosbebis


Allt går ganska bra här hemma. Molly och Tello är kompisar redan och August har fått sig en del kärleksfulla buffar idag också. :) Värre är det med tjejerna... suuurisar är de mer eller mindre. Men det kommer att bli bra det också med tiden.

Tello är iaf en liten gosboll som snackar massor med sin lite speciella knarriga, kvittrande röst. Buffas och tvättas och snurrar rundor för att han inte vet vart han ska ta vägen när det är som mysigast. Favoritplatsen har blivit på ryggstödet till soffan, helst bakom mitt huvud. Tryggt och säkert + myyysigt att gosa ner sig där.

Har gjort ett par halvhjärtade försök att fota idag, men resultatet har varit rätt uselt ärligt talat. Alldeles för dåligt ljus och för rörliga katter... Så fler bilder får komma en annan gång istället.
Ovan är iaf en bild som blev ok, så håll till godo. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

NU har jag läst ikapp mig!!!
Ska bli spännade att se vad det blir av din nya kille!!
När får vi se honom då?? =)

Kram Lotta

Sabina sa...

Grattis till nyförvärvet!! Vilken snygging, ska bli spännande att följa honom framöver.

Ha det bra
Sabina & katterna

Anonym sa...

Näää männn, vad skådar mitt södra öga??? Det är ju förenat med risk för brottslighet att gå in här juu! Vilken kille!!! Mamma mia!! Får man sätta upp sig i kö på en unge efter honom & Molly??;O) Jag måste väl vara först???:O)) fast å andra sidan går det fortare om jag kattnappar honom på ÄK!!/Kram Helena som är alldeles svag i hjärtat!