onsdag, september 27, 2006

Utställningshelgen är över

Ett år kvar till nästa gång... och det känns rätt skönt just nu, även om det har varit en över lag riktigt bra utställning. Det mesta har funkat som det ska och vi har haft riktigt trevligt, trots ett par gnällspikar som alltid dyker upp på utställningar. Lite besviken på ett par andra saker också, men, men... Molly fick toppenbedömningar båda dagarna, även om hon inte riktigt fick "sin" bedömning på bedömningssedeln på lördagen... :( Domaren hade inte riktigt koll på vilken katt som han sagt vad om och skrev därmed fel saker på fel bedömningssedel. Jag fick dock korrigerat det värsta feltrampet och han skrev ner en ursäkt, men i övrigt får jag väl försöka komma ihåg de uttalade omdömen som gällde min katt...

Anlände till Höör i fredags vid 11-tiden och var hemma i Malmö igen i söndags kväll strax efter 22. Trött, mör och öm i hela kroppen. Kollade mailen och sedan var det hopp i säng som gällde.

I måndags hade jag bokat tid för massage kl 11, vilket verkligen behövdes efter helgens strapatser. Massören knådade ordentligt och det var långt ifrån skönt alla gånger. Fick otroligt ont efteråt så resten av dagen tillbringades i soffan med ett par piller i kroppen. Igår var värken dock borta och det kändes bättre. Ska tillbaka på fredag och hoppas att jag slipper samma smärtor efteråt den här gången... Men jag vet ju att det blir bättre dagen efter så då går det ju an.

2 kommentarer:

Zealous sa...

Boogie och jag tackar för den fina presenten! Vi ska använda den så snart vi får tillfälle (kanske tur att vi har ett litet uppehåll till nästa utställning?! :-))...

Kram,
nina

Malin sa...

Ja, tänk den som fick sällskap i helgen *fniss*