onsdag, september 06, 2006

Gäääsp...


Trött idag... Borde kanske sovit ngt längre än vad jag gjorde, men det kändes som att det vore bra att komma upp i hyfsad tid. Inte för att jag vet varför egentligen, men man känner sig ju lite duktig bara av att gå upp (relativt..) tidigt. Måste sätta igång och leta material till mitt examensarbete och framför allt komma på exakt vad jag ska skriva om. Hade tänkt mig något som handlar om omfattningsvillkor inom försäkringsrätten, men jag måste ju ha ngn frågeställning också. Nåja, det kommer väl när jag börjar ge mig in i artiklar och förarbeten hoppas jag. Annars får min handledare försöka styra upp mig en aning.

Terminen har alltså satt igång nu och igår tillbringade jag 6 timmar på Juridicum. Obligatoriska moment som dock inte kändes allt för givande. I dag är det dags för ytterligare ett pass mellan 16-18 men det tror jag nog kan ge lite i alla fall. Om jag inte somnar...

Inga kommentarer: