tisdag, augusti 22, 2006

Grus i ögonen

Strax efter midnatt och jag lär bli sittande ett par timmar till med mina anteckningar och gamla tentor. Ögonen känner inte riktigt för att läsa mer idag dock, men det är bara att stå ut. Imorgon också + fem timmar på onsdag, sedan är tentahelvetet över för (förhoppningsvis!) sista gången i mitt liv! Hösten kommer tillbringas skrivandes examensarbete inom ersättningsrätten. Exakt vad jag ska skriva om vet jag inte riktigt ännu, men det får bli ett bekymmer för veckan mellan tentan och den nya (sista!) terminen.

Dags att återgå till FAL...

1 kommentar:

Lynxeyes-nfo sa...

Ehhh.... spännande läsning i länken... not *fniss* iaf inte för mitt obildade huvud *skrattar* Men jag beundrar dig som orkar och klarar av det!!
Håller tummar o tassar för dig nu!
Kramis!!