måndag, augusti 21, 2006

Grupptryck...

Ehmm, ja så föll jag då för grupptrycket jag också... Vill ju vara med i gemenskapen och inte bara stå utanför och titta på, dvs läsa alla andras roliga bloggar. ;)

Vi får väl se vad det blir av det här...

Tentapluggar inför onsdagens tenta. Eller rättare sagt, försöker plugga men datorn skriker efter mig hela tiden så jag måste ju titta till den med jämna mellanrum.

Ginny skriker förresten också, men inte efter mig... Nej, stora, starka, lurviga skogispojkar är mer än välkomna hit på besök när som helst på dygnet! Iaf om man frågar Ginny.
Vi får väl se vad det blir av det.. ;)

Nu kallar anteckningarna igen. Ska se om jag kan få lite mer koll på skadeståndsansvar vid myndighetsutövning. Låter skoj, eller hur?!

Kram kram

1 kommentar:

Lynxeyes-nfo sa...

Hurraaa, hurraaa, hurraaaaaa!!! En till blogg att läsa!!! Welcome my friend *fniss*

Ps, Ozzy tittade längtansfullt på bilden på den vackra kattdamen *haha*

Kraaaamis!!