fredag, november 23, 2007

Helgbestyr

Japp, idag blir det städning och så ska jag alldeles strax ge mig ut på stan och fixa en del ärenden. Imorgon är det inflyttningsfest hos Mårtens bror, men ikväll blir det nog en hemmakväll för min del tror jag.

Så trött på det gråa, mörka, tråkiga vädret vi har här i Skåne nu. :( Det känns som om det aldrig blir ljust under dagen och energin är konstant låg. Tur att jag har en levande tv att titta på som piggar upp. :) Det börjar röra på sig mer och mer i bolådan och även om de fortfarande kravlar runt på väldigt ostadiga ben så är det ett par som ibland klarar av att komma upp på alla fyra benen en kort stund. Jag förstår att det är lite svårt för vissa eftersom magen tar emot. ;)

Jimmy Mack som inte alls är så illa...



Ljuvliga Jitterbug Joy

Kraftpaketet och charmören Jumpin' Jive


Jimmy Mack tillsammans med 'farbror' August

Jag gjorde försöka att fota de andra två också men resultatet blev en katastrof. Ljuset är som sagt inte direkt bra och därför är kvaliteten på bilderna som den är, men när de små vrider på huvudet konstant eller bara kryper in i kameran så gör det inte saken lättare. Tjoho vad jag ser fram emot tisdagens fotosession... ;)

Inga kommentarer: