fredag, augusti 31, 2007

Terminsstart och kattporr

Så har den nya terminen börjat och jag är registrerad så som sig bör. Har tillbringat en del tid i Lund och letat efter böcker till min uppsats, tyvärr saknades ett par av de viktigaste så jag får göra ett nytt försök i nästa vecka.

Halva dagen har tillbringats på bibliotek och resten av dagen har det varit vila på soffan pga grym huvudvärk. Nu börjar det släppa så smått, men det blir en väldigt lugn kväll med lite kex och ost framför tv:n. Mannen är ute med boysen och pratar om senaste boken de har läst i sin lilla bokklubb så det är bara jag och katterna här hemma. Lugnt och skönt om man bortser från kuttrandet från Molly och Tello som har det riktigt trevligt här hemma för tillfället. Om det ger resultat så lär det bli ungar första helgen i november, något jag verkligen hoppas sker.

Det trötta kärleksparet... De håller igång ett par timmar och sedan sover de ett par timmar. Tello lämnar inte Mollys sida utan ligger bredvid henne och håller koll så att hon har det bra.
Min vackra Ginny som har fått både päls och massa nu när hon snart fyller 3 år. Så hopplöst att fånga henne på bild bara, antingen går hon eller så vägrar hon titta in i kameran eller så gör hon som ovan.. vinklar ena eller båda öronen åt olika håll....

2 kommentarer:

Anonym sa...

kattporr!
Jippie!!!
/Kattis

Vildhjärtas sa...

Hejja Tello, go for it!!! ;o)
kramisar!