måndag, februari 25, 2008

Lossnat lite

Ja i helgen lossnade det lite när det gäller kattungeförsäljningen och för tillfället är det bara Jimmy och Johnny som är kvar till salu. Ja, jag vet att det låter som raggar-namn om man inte skriver ut hela deras namn. ;)

Jitterbug flyttade i fredags och Jumpin' igår och det gick jättebra vid avlämnandet. Båda två tog för sig i sina nya hem och gick omkring och mjölktrampade förnöjt. Jazz flyttar på fredag och hon kommer säkerligen också att få det jättebra, men det kanske kan ta lite tid att vänja sig vid de nya kompisarna. Hon kommer nämligen att bo ihop med ett helt gäng storpudlar, men jag är övertygad om att Jazz kommer att sätta alla hundarna på plats efter ett tag.

Nu får vi väl se när de två kvarvarande killarna hittar sina hem, det gör inget om de går kvar här lite längre. Hade annons inne i Sydsvenskan igår men inte ett enda telefonsamtal gav det, så framöver lär jag inte lägga mina pengar på att annonsera i tidningen.
Nu ska jag ut i det fina vädret och njuta av solen precis som katterna gjorde på balkongen innan idag. :)

Inga kommentarer: