tisdag, december 11, 2007

5 veckor

Den senaste veckan har rusat iväg med lite olika aktiviteter inplanerade, bl.a. färgseminarium i Helsingborg i lördags. Det var ett väldigt intressant och trevligt föredrag och jag ser verkligen fram emot någon slags uppföljning någon gång nästa år, men först blir det ett standardseminarium i början av mars. Det känns som om det kan bli ett bra år för NU och skogisen. :)

Min myskille Jumpin' Jive
Idag blir småttingarna 5 veckor och jag har ägnat en bit av dagen till att fota kattungar. Vissa var urlätta att fotografera, bl.a. Jimmy och Jitterbug som mest satt snyggt och poserade, medan andra var bra mycket värre. Jag tror jag tog närmare 300 bilder på bara Johnny idag och resultatet var ändå totalt värdelöst, trots att jag fick använda mig av blixten till de flesta av bilderna eftersom det annars bara blev blurr. Han ser inte klok ut på en enda av bilderna... :( Det var bara bus, bus, bus som gällde och jag misstänker att han brås på Drakborgen-linjen till sättet. ;) Man ser iaf hans lååånga höga ben på den här bilden...

3 kommentarer:

Zealous sa...

Åhh, vad härligt med kattungebus!!! :-)

Vildhjärtas sa...

Haha, har du också fått AD/HD-drakar?! :o) De är ljuvliga!! Men aktiva! Donnie & Edwards ägare kallar dem Mistrarna Matrix eftersom de flyger längs väggar o tak... ;o)
pussa gullungarna från mig!

Anonym sa...

Han ser ialla fall ut till att ha rätt inställning till livet!
Varför fottas när man kan fara runt som ett skållat troll??
/Drakarnas hövding Kattis