måndag, september 17, 2007

Italienare i Danmark


I lördags var jag och Sophia över en sväng i Köpenhamn och träffade italienarna hemma hos Susanne och Kiri, DK*Killix. Italienarna är alltså Luana & Carlo med stamnamn I*Kendermore som har Holly Mistletoe ifrån mig och så I*Trollstigen's Sonia & Emanuele som äger Domino Dancer. Luana träffade jag i juni när hon var här och hämtade Holly men Carlo hade jag aldrig träffat innan och det var verkligen jätteskoj att ses! Sonia & Emanuele har jag ju inte sett sedan jag och Mårten var nere i Milano och lämnade Domino för ett par år sedan och det var riktigt trevligt att träffas igen.
Vi hade en trevlig dag med mycket kattsnack (på svenska, danska, engelska och italienska omvartannat...), tittande på katter irl, i böcker och i tidningar och så lite god mat som våra danska värdar så generöst bjöd oss på.

Till slut fick vi dra oss hemåt men jag ser fram emot att ses igen och förhoppningsvis ses vi i Milano nästa gång!

Inga kommentarer: