måndag, juni 16, 2008

(Kärleks)semester

Japp, Ginny är hos Ramses och har så varit i tre veckor nu, men hon verkar trivas så ypperligt med livet där så hon ser det nog som ren semester. ;) Inget löp ännu med andra ord, men hon och Ramses är otroligt förtjusta i varandra och så söta tillsammans så parning lär det väl bli så småningom i alla fall. Det är lite tomt utan henne här hemma men jag är övertygad om att hon blir omhändertagen på allra bästa sätt och när man får bilder och rapporter så känns det ännu mer betryggande. Ginny mår toppen hos sin snygging till kille och hans härliga familj, men nog vill jag gärna att det blir parning och kattungar snart och jag vet att jag inte är ensam om att önska det...
Min vackra tjej...

1 kommentar:

Zealous sa...

Härliga semesterbilder! :-)
Håller tummarna...