onsdag, mars 05, 2008

Damer i bikini

Tjejerna här hemma har redan börjat göra sig i ordning för bikinisäsongen. Jag tycker att det är lite tidigt att slänga kläderna redan innan jul, men tydligen håller inte mina flickor med om det. Just nu är det inte mycket underull som sitter fast på katterna här hemma så jag är rätt glad över att jag var klok nog att inte anmäla till några utställningar nu i vår. De flesta av mina skogisar bygger nämligen päls i slutet av sommaren och är som snyggast framåt september ungefär. Lite omvända världen...

Men nog kan man vara fin i bikini i mars månad också, i alla fall om man heter Ginny och Molly. Matte avstår dock bikinin ett bra tag till....;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Lite avskalade, snyggt inför bikinisäsongen! :)

Vildhjärtas sa...

Ah, bikinibrudar är läckert, då ser man deras fina former! ;o)
kram från Malin