fredag, mars 02, 2007

Hebbe


Ja så var Hebbe också bokad. Han kommer att bo hos en familj här i Malmö och vem vet, kanske dyker han upp på någon utställning så småningom också, vi får väl se. Det känns i alla fall skönt att ha hittat lovande hem till alla småttingarna och jag hoppas att det blir så bra som jag tror. Men aj vad jobbigt det kommer att bli att lämna ffa Hebbe... :( Han är den fjärde kattungen som jag helst skulle vilja behålla men inte kan och självklart är de alla hanar.

Förutom Hebbe är det Boogie Man, Domino Dancer och så First In Line som jag mer än gärna hade behållt, men nu har de ju alla fått jättebra hem och det är jag mer än glad över. Självklart är man glad över och tycker om alla kattungarna som har fötts här hemma, men vissa katter är svårare att släppa än andra helt enkelt...

Nu ska jag fortsätta med maten. Det blir lasagne ikväll när det kommer finfrämmat ifrån Åstorp och Hufvudstaden. ;) Blir väl mycket kattsnack när Mindfield's, Drakborgen och Trollgumman dyker upp här om någon timme eller två. Ska bli skoj att höra vad de har att säga om Tello som är värsta slyngelåldern för tillfället.. harmoni är inte riktigt på dagordningen. ;) Nej, dags att fortsätta innan folket ramlar in här...

1 kommentar:

Zealous sa...

Vad skönt att alla kattungarna har hittat bra hem, även om vissa är extra svåra att släppa.

Jag är så glad att vi fick äran att ha Boogie hos oss, han är en fantastisk kille! :-)

Kram,
Nina